Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Firma PEPCO liderem dziecięcej mody w Rumunii

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Julianna Jurasek | 2017-08-07 13:01:40
artykuły tekstylne, rumunia


Od momentu rozpoczęcia działalności handlowej na terenie Rumunii, tzn. od dokładnie trzech lat, sieć sprzedaży polskiego dyskontera PEPCO rozrosła się do około 130 sklepów.

Ich sklepy działają we wszystkich tutejszych dużych i średniej wielkości miastach, w tym 15 w Bukareszcie. Gama ich produktów przewiduje wyroby dla wszystkich członków rodziny i charakteryzuje się niskimi cenami. Obok obuwia i konfekcji dziecięcej, damskiej i męskiej, z łatwością można znaleźć zróżnicowaną gamę dekoracji domowych, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły szkolne i zabawki.

Kilka danych statystycznych dotyczących firmy PEPCO w Europie środkowej:

Kraj

Ilość sklepów

Rok wejścia na rynek

POLSKA

743

2004

Rumunia

128

2014

Czechy

117

2013

Węgry

94

2015

Słowacja

71

2013

Chorwacja

9

2016

OGÓŁEM

1.162

-

 

Zgodnie z danymi statystycznymi z INS[1], ludność Rumunii wydaje rocznie około 320 mln Euro na odzież i obuwie dla dzieci. Tutejsze preferencje ludności skierowane są w stronę wyrobów o tzw. „konkurencyjnych” cenach. Gama wyrobów firmy PEPCO zalicza się do powyższej grupy.

Klasyfikacja rynku mody dziecięcej w wybranych krajach Unii Europejskie - dane z Euromonitor.

Kraj

Lider na rynku

POLSKA

H & M

Czechy

Prywatne marki

Węgry

Tesco

RUMUNIA

PEPCO

Francja

Okaidi

Niemcy

Ernsting’s Family

 

WPHI Bukareszt - sierpień 2017

 

 

 

[1] INS- Institutul National de Statistica- Narodowy Instytut Statystyki